Lok |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 april 2015 at 16:37 |
Har kommet over et disellok fra en produsent som heter Kres. Finnes på nettsiden til DM-Toys.de. Har noen noe erfaring med denne produsent, og går det evnt greit an å skifte koplinger til standard.
N-skala |
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når det gjelder koblingene kan du sikkert spørre herr Mrugalski. Han svarer på eposter på engelsk eller tysk. Ellers var det jo interessant å bli gjort oppmerksom på denne produsenten.
|
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
H. Lindholm
Veteran Joined: 17 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva slags diesellok er dette, og hvor finner man det på den oppgitte nettsiden?
Når jeg søker eller filtrerer på "Kres" finner jeg bare en toakslet motorvogn som leveres i to fargevarianter (som DB VT70 eller DR VT135), men ikke noe diesellok. |
|
GETEL57
Veteran Joined: 29 juli 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
|
Terje
|
|
H. Lindholm
Veteran Joined: 17 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Der finner jeg heller ikke noen diesellokomotiver, men det er mange motorvogner av forskjellige typer.
|
|
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er nok bare jeg som ikke har bedre viten når det gjelder benevnelser på lok. Er rimelig grønn i dette faget. Det er motorvogn som dere snakker om jeg mener. Har noen noe erfaring med denne leverandør?
|
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg fant tilfeldigvis denne som omtaler kjøreegenskapene. http://www.1zu160.net/scripte/forum/forum_show.php?id=852177
"Til en to-akslinger å være kjører den (analogt) egentlig svært OK, kanskje litt upolert men likevel behagelig langsomt" Edited by bkv1 - 25 april 2015 at 22:38 |
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |