Filmer fra Kalmbach |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 januar 2015 at 21:31 |
Jeg abonnerer på ModelRailroader (digital) og Model Railroader Video Plus. Sistnevnte har mange gode innslag om ulike aspekter av hobbyen med god pedagogikk og (i de fleste tilfeller) gjenkjennbare produkter. Flere av innslagene er deler av serier der man bygger anlegg i ulike skalaer. Spesielt har serien om Thin Branch (en forlengelse av et tidligere anlegg - Virginian) lært meg mye. Selv om jeg egentlig kan søke på nettet for å finne de artiklene (videoene) jeg ønsker å se om igjen, har jeg bestillt DVDer der emner jeg har spesiell interesse for er samlet. I dag mottok jeg tre DVDer om hhv Fjell (gips og skum), Vann og bakgrunnsmaling. Greit å ta med seg når anlegget skrider frem. Jeg kan også anbefale artikler om maling av spor.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Morten.
En slik skjærfjøl, hvor har du kjøpt det?
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Claes Olsson
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Clas Ohlson, Morten.
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
Morten Jacobsen
Post Options
Thanks(0)
|
😄 forvekslet nok med en som het noe lignende en gang
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm hvem kan det ha vært...
Men han het Olsen til etternavn.
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
H. Lindholm
Veteran Joined: 17 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da var det nok Kurt Olsson
Kurt Olsson i soffan med Patrik Sjöberg Edited by H. Lindholm - 20 januar 2015 at 10:10 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |