Advent |
Post Reply |
Author | |
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 november 2014 at 12:19 |
"Noen" syntes at jeg trengte en adventskalender som reflekterte min hobby, så da ble det slik:
Så da venter jeg bare på lasten som skal fraktes med dette toget fram til jul Ha en fin adventstid. Hilsen Halvor |
|
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Med den togsammensettingen blir det mye rangering, mao en interaktiv adventskalender. Virkelig bra!
mvh
Arne L
|
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det meste av lasta er på plass, og toget er klar til avgang. Tømming av vognene foregår manuelt .
Hilsen Halvor |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |