Nytt MJ-blad! |
Post Reply ![]() |
Author | ||
Håvard H ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 september 2014 at 15:52 |
|
Hvem skulle tro at det var marked for flere MJ-blader på papir?
Greystar Publications tror ihvertfall det, siden de lanserer et helt nytt MJ blad, Finescale Railway Modelling Review. De har lenge gitt ut det jeg regner som det beste MJ-bladet på markedet, Narrow Gauge & Industrial Modelling Review. Så dette tror jeg er bra! Kommer tilbake med en fyldigere anmeldelse når jeg har fått mitt eksemplar i hus. |
||
![]() |
||
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Spennende!
|
||
![]() |
||
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
|
Spørsmål til tidligere abonnenter hos Grey Star Publications: aksepterer de at vi i Norge abonnerer i EU postage zone (£ 30,-) eller må vi på World (£ 40,-)??
|
||
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
||
![]() |
||
Håvard H ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
|
Send en mail og spør. Og del svaret med oss! |
||
![]() |
||
|
Spurte like godt selv.Her er ordrett hva Bob svarte: "Norway is regarded as Europe area for post, so you pay EU postal rate" Løp og kjøp. |
||
![]() |
||
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
|
Takker!
Det blir det nok et abonnement fra Norge ![]() |
||
Asgeir
||
![]() |
||
|
Da blir nok Bob glad! Det er verdt å merke seg at FSR ikke er et rent UK-blad. De er interessert i stoff uansett nasjonalitet. |
||
![]() |
||
|
Da var den moroa over: Redaktør og utgiver Bob Barlow har brått og uventet avgått med døden (aner ikke hva som skjedde) og videre utgivelse av magasinet er kansellert. Synd for dette bladet var veldig inspirerende selv om det var om engelske forbilder og modeller.
Fikk i dag beskjed at min betalingsavtale via PayPal var sperrer av forlaget - et raskt søk avslørte årsaken. |
||
Asgeir
||
![]() |
||
TeVe ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 610 |
|
Han fikk konstantert fremskreden leverkreft våren 2015 og døde 5 uker senere. Han ble 64 år. Bladet Finescale ... er nedlagt, men Narrow gauge & industrial er ført tilbake til forrige eier som fortsetter utgivelsen. Alt iflg Narrow gauge & industiral nr 103. Kan anbefale et abonnement på dette utmerkede blad. Terje |
||
Terje V.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |