Minicraft drill eller tilsvarende? |
Post Reply |
Author | |
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 september 2014 at 17:53 |
Jeg trenger en 12V minidrill til lette borejobber.
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en minicraft eller tilsvarende her i Norge? |
|
AT
Medlem i MJF Joined: 21 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Proxxon og minicraft er samme drillen trur eg.
Har handla hjå Vilan. |
|
AT
|
|
Disel
Viderekommen Joined: 12 august 2012 Location: norge Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Trønderfrim i St. Olavs gt 11 7012 Trondheim har Proxxon
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Generelt er Proxxon etter min mening sterkt overpriset. Hva koster deres billigste drill? |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Proxxon er bra kvalitet.
Clas Ohlson har vel Dremel fortsatt tror jeg. |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det ser ut til at både Clas Ohlson og Jula har Dremel ....
|
|
Bjørn Egil
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dremel er jo tungt og ikke noe særlig å holde når man skal gjøre småting. Men, du kan få kjøpt et tillegg, en sånn liten, lett håndholdt forlenger. Min er stadig til nytte. Drillen bare henger på stativet sitt, og så bruker jeg denne forlengeren ved arbeidsbenken til sånne småjobber.
|
|
Disel
Viderekommen Joined: 12 august 2012 Location: norge Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Priser på Proxxon står på hjemmesida til Trønderfrim, de selger en del mj og.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |