Vannbasert maling - akrylmaling |
Post Reply |
Author | |
AT
Medlem i MJF Joined: 21 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 121 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 august 2014 at 09:25 |
Overgang frå olje til akrylmaling.
Kjenner godt til brukseigenskapane til oljemaling. Fordeler og ulemper. Har i seinare tid gått over til meir bruk av vannbasert maling i airbrushen. Her synest eg det er mange fordeler. Etter eitt døgn er ikke malinga "ripesikker". Når eg arbeider vidare med modellen slites malinga av kantane.Dette er så uvant iforhold til oljemaling. Når er malinga berøringsklar eller bruksklar? Skal resultatet sikrast med klarlakk tilslutt? Greitt nok med eit hus som knapt vert berørt, men kva med f.eks vogner osv. Gjer eg noko feil? |
|
AT
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min erfaring sier alltid klarlakk til slutt!
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
ØysteinW
Viderekommen Joined: 29 juni 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klar lakk i akrylsammenheng heter gjerne ferniss. Da sikrer du overflaten bedre. Men det hjelper ikke mye om du ikke har en god heftgrunn.
Det finnes mange akryler på markedet. Valejo er etter min mening overlegent det beste merket. |
|
ØW
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |