6-spors ringstall |
Post Reply |
Author | |
avetaas
Viderekommen Joined: 04 oktober 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 mars 2014 at 13:14 |
Hei. Er det noen som har målsatte tegninger på 6 spors ringstall med 15 graders vinkel liggende og kan dele de med meg.
Arne
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det scratchbygg eller byggesett du tenker på, evt hvilket byggesett?
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
avetaas
Viderekommen Joined: 04 oktober 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde tenkt å bygge det selv.
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da står du jo helt fritt med tanke på målene, så spørsmålet er jo da
hvor store lok du vil ha plass til, og evt om du har et forbilde du vil
bygge etter. Kan sikkert hjelpe deg med en skisse om jeg får noe mer konkret å gå etter, her er f.eks lokstallen jeg tegnet til samboeren min (om det er noe slikt du tenker på):
Dette er jo bare grunnrisset da, fasadene bør du jo også ha noen tanker om... |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
avetaas
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for hjelpen. Ut fra din tegning har jeg nå laget min egen versjon og kommet i gang.
avetaas
|
|
GETEL57
Veteran Joined: 29 juli 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du bygger etter amerikansk forbilde så kan du finne detaljerte tegninger og snitt på denne lenken:
|
|
Terje
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |