Viessmann LED med skrusokkel |
Post Reply |
Author | |
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 januar 2014 at 22:41 |
Jeg ser at Viessmann har LED-pærer som erstatter vanlige pærer i de klassiske "huslysene". Noen som har erfaring med disse? For hvitt (blått) lys?
http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Viessmann/21-4-0-83692-001004-0-0-0-0-3-0-grp-de-p-0/ein_produkt.html Mvh Heine |
|
Jon Anders
Viderekommen Joined: 19 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har noen liggende for å prøve ut, men har ikke fått rotet meg til det enda
Men kan prøve å få lagt ut bilde utover kvelden, da jeg skal bygge litt i kveld. Har et lite hus jeg kan teste det ut på Tenkte disse pærene er litt strømsparende en vanlige glødepærer, men er redd for ( som det alltid er med LED) at det blir skarpt hvitt lys og ikke den "koslige" gulfargen i husene. |
|
Jon Anders
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke glem (ref. også annen tråd) at det er greit å 'justere' fargen på LEDs med glassmaling
|
|
Bjørn Egil
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
Faller har og gått over til å bruke skru-LED i sine huslys De leveres både som kaldhvit og varmhvit, og koster ikke mer enn de gode gamle lysene gjorde.
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |