Cotainere |
Post Reply |
Author | |
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 desember 2013 at 22:12 |
Jeg har noen, og har tittet på flere containere. Det jeg ser er at det er forskjellige festeanordninger for disse containerne til f.eks. vogner og biler. Finnes det noe system i H0- verdenen på dette (norm, el.)? Er det noen produsenter som bruker samme malen?
|
|
SOHo
|
|
mattis94gutt
Veteran Joined: 22 januar 2013 Location: Akershus Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har containervogner fra både Märklin, Roco og Lima og Märklin og Lima har samme typer feste for containerne. Hvilken merker er det du har?
|
|
Proud to be a nerd.
|
|
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har Lima, Herpa og Wiking.
Edited by Sven Ole - 28 desember 2013 at 00:17 |
|
SOHo
|
|
mattis94gutt
Veteran Joined: 22 januar 2013 Location: Akershus Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har Lima containerne tagger under (til og stikke ned i vognen)?
|
|
Proud to be a nerd.
|
|
HAI
Viderekommen Joined: 13 mai 2012 Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min erfaring er at containere fra Lima, Electrotren og Os.kar (?) passer utmerket på Märklin sine containervogner. Roco og Kibri sine passer også, dersom man lager "pigger" på containerene.
|
|
Mvh Halvard
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |