Dekodere |
Post Reply |
Author | |
Totto
Viderekommen Joined: 24 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 september 2013 at 21:11 |
Hei hei!
I dag har jeg kjøpt meg mine første lok, et startsett med El.13 og El.13 (http://shop.nmj.no/product_info.php?cPath=24_535&products_id=5806&osCsid=91e1d3c6922fedb2664b0f8e8d51fbd6) Får loket som fulgte med startsettet til å fungere men ikke det andre El.13. Nå er jeg veldig nybegynner men har det noe med dekoderen å gjøre?
|
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Litt vanskelig å stille noen fjerndiagnose uten noen symptomer :) Har du prøvd adresse 03 ? |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
Totto
Viderekommen Joined: 24 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jupp, den nedre fungerer i begge lokene. Kan det være at den øvre ikke er en dcc dekoder? har kjøpt med noen dekodere til andre eldre lok jeg har, er det i tilfelle noen plass jeg kan finne koblingskjema ( er bare 8 pins de dekoderene jeg har kjøpt)
|
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Totto
Tror ikke den øverste er en dekodere men en blindplugg for å kunne kjøre på vanlig DC på analog bane. |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
Totto
Post Options
Thanks(0)
|
er det da en slik jeg skal ha da kanskje? http://www.togbutikken.no/webshop/shop1/product.asp?intProdID=1743 Takk for svar
|
|
jhh61no
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Zimo pleier å være et godt valg ja |
|
Jarle H Hansen
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |