dekaler til NMj EL11 |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 august 2013 at 17:17 |
Er det noen her på forumet som klarer å lage dekalsett i sølv til NMJ sin El 11.2148 og evt hva de skal ha for jobben, da det er noen tall som står på feil sted på loket? I front på loket står det et 1-tall, men på siden så står det et 2-tall, i samme ende som 1-tallet.
|
|
Thomas F
Veteran Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er kanskje greiest å reklamere da det er feil merket?
|
|
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Feilen er kjent hos NMJ, men etter hva jeg er blitt fortalt så er det ikke aktuelt og rette opp i feilen ved og feks lage dekaler slik at hver enkelt kan rette det selv.
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er i så fall dårlig av NMJ!
Da stripene på det norske settet med EL16 fra Roco ble feil for noen år siden, krevde nettopp NMJ dette rettet av fabrikant - og Roco gjorde det som den seriøse leverandør de er. Nå kan jeg ikke se annet enn at NMJ er i samme situasjon. - Som en god regel: Det man krever av andre må man i det minste gjøre selv også!
|
|
*Henning
Medlem i MJF Joined: 01 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
"etter hva du er blitt fortalt"? ... Av hvem.... Har du spurt NMJ selv eller blitt fortalt av helt andre?
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette har jeg blant annet lest her:
...og her: - Finn fortalte meg en gang om at de ikke ønsket å levere "sine vogner" sammen med et lok med feil striper, så de tok dette opp med Roco siden dette var "deres" prosjekt. Min tyske forhandler bekreftet også at Roco etter påtrykk fra NMJ faktisk laget nye kåper! Jeg fikk en slik kåpe (+ en ekstra) fra Tyskland - da jeg ikke først ville vente på NMJ/Roco og først kjøpte settet der nede!
|
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
Blitt fortalt av andre
|
|
*Henning
Medlem i MJF Joined: 01 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hør med NMJ selv. De har sikkert en løsning på det.
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Scandinavian Miniatures kan skrive ut dekaler i sølv og messing på bestilling.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
Da skal komme tilbake til deg Pelle, med evt nummer for bestilling. Send meg gjerne en pm med evt priser:-)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |