Fremo i Trøndelag |
Post Reply |
Author | |
jhv
Veteran Joined: 19 januar 2006 Status: Offline Points: 209 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 april 2013 at 15:33 |
Bygde min første Fremo-modul for ca 11-12 år siden, og prøvde å få flere interessert i konseptet.
Med liten respons. De fleste (som ikke bare bygde på egne anlegg) var bare opptatt av en lokal klubb. Og kanskje er det det samme i dag ? Men- finnes det noen interesse for Fremo i Trøndelag ? |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Selv har jeg nå bygget tre moduler og deltar på Fremo-treff med de andre steder i landet. Men det er klart at det er litt tungt å måtte frakte disse minst 50 mil hver for å få brukt de. Hadde det vært flere som også bygde moduler i Trøndelag hadde det vært mulig med lokalt treff. Det er flere som har interesse for det, men i TMJK, som jeg antar du sikter til med "opptatt av en lokal klubb", så er for tiden fokus på å få klubbanlegget kjørbart for å få til trafikkspill på det. Men klubben har et par halvferdige Fremo-moduler selv. |
|
Svein S
|
|
jhv
Post Options
Thanks(0)
|
Da er vi to, Svein.
Men finnes det noen flere ? (PS første modul havnet i søpla for mange år siden, men kan tenke meg å starte på nytt - hvis flere melder seg) |
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi er jo en gjeng i Bodø som også er interessert i å komme, hvis det blir arrangert treff i Tr.heim!
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
jhv
Post Options
Thanks(0)
|
Positivt - Claes !
PS har planer om en modul ned ei flystripe. ( Ingen plass til F-16 dessverre - mere som Rognan med tilhørende :) ) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |