BM 92 |
Post Reply |
Author | |
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 november 2012 at 18:51 |
Jeg ser at Messingmodeller kommer med messingbyggesett av BM 92. Jeg har vært inne på sidene dere for å finne prisen på et slikt byggesett, uten å finne det. Jeg har kun funnet pris på tilleggsutstyr og div. understell. Jeg har også sent en forespørsel til de for noen dager uten å få svar. Vet noen prisen?
|
|
SOHo
|
|
Svein
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Står på siden deres at den koster kr. 2500,-
|
|
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
|
OBS!
Da må jeg lete bedre neste gang. Men likevel, takk for svar:
|
|
SOHo
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
2500 for overdel, pluss motor,underdel osv Blir fort dyrt, og det bare et byggsett. Men forstår at det ikke er gratis å fremstille disse 92 settene.
Edited by Wickerman - 21 november 2012 at 18:00 |
|
A matter of life and death
|
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ble litt over 2000 for drivverket også, Fleischmann pendolino ferdig digitalisert.
|
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ta en titt på ebay.de. Her finnes flere sett til en forholdsvis rimelig penge - selv etter eventuell norsk moms og fortollingsgebyrer:
I disse juletider kan det jo til og med forekomme at man får gaver fra rike onkler og tanter i Tyskland...
|
|
Mvh
Rune H |
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det settet jeg kjøpte var nytt. Vanlig dekoder i motorvogna og dekoder for lysfunksjon i styrevogna.
|
|
Arne Heggeseth
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvor fant du det? Jeg finner det ikke! |
|
Modellhilsen
Claes |
|
ArneGH
Post Options
Thanks(0)
|
Helt nederst står dette:
BESTILL DITT EKSEMPLAR AV BM 92 NÅ!Scandinavian Miniatures sender nå NSB type 92 til produksjon, og tar i mot bestillinger allerede nå. Du kan velge mellom motorvogn BM 92 og
Leveres komplett med dekaler. Det eneste du trenger er et passende understell. Se her for mer info » Få deler – enkel montering! Straks leveringsklar. Pris kr. 2500,- for motorvogn og styrevogn. BESTILL DITT EKSEMPLAR AV BM 92 NÅ! Bruk gjerne skjemaet nedenfor. Husk å spesifisere hvilken styrevogn du ønsker! |
|
Arne Heggeseth
|
Roger Andre
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 120 |
Post Options
Thanks(0)
|
Noen som har kjøpt og mottat dette byggesettet enda ?? og kan fortelle litt om hvordan første inntrykket er ???
|
|
Mvh Roger Andre
Valdresbanen"s materiell alle epoker |
|
ArneGH
Post Options
Thanks(0)
|
Har ikke mottatt byggesettet ennå. Må vente litt til. Er noen dager igjen til jul ennå.
|
|
Arne Heggeseth
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
I dag dukket BM92 opp i posten hos meg.
Ser ganske greit ut å bygge - men jeg gruer meg alt til lakkeringen!
|
|
ArneGH
Post Options
Thanks(0)
|
Kom i posten i dag. Ser bra ut så langt. Da er det bare om å få satt av litt tid til å begynne.
|
|
Arne Heggeseth
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |