Begrensing i opplastede bilder? |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 oktober 2012 at 11:20 |
Jeg kom tilfeldigvis over følgende informasjon på mine brukerinnstillinger på dette forumet: "Du har brukt 18,98MB av din 100MB tildelte lagringsplass". Hva betyr det? Betyr det at hvis jeg skulle komme til å overskride 100 MB i opplastede bilder, så får jeg laste opp flere bilder? Men jeg laster ikke opp bilder her for at jeg skal ha det på MJFs server for min egen skyld, jeg laster jo opp for at andre skal se dem. Så hvorfor regnes dette på den enkelte og ikke samlet? |
|
Svein S
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror denne kvoten kan settes redaksjonelt, og har jo litt med diskplass å gjøre. Men hvis flere nærmer seg denne grensen tror jeg nok at kvoten kan økes :-)
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg skjønner absolutt at diskplass kan være en begrensende faktor, men det er vel totalantallet på bildene som er utslagsgivende da, ikke hvor mye noen enkeltbrukere har lastet opp. Men antagelig er dette foreløpig kun et teoretisk problem siden ingen antagelig er i nærheten av taket ennå. |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |