slettet innboks |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 september 2012 at 17:57 |
Etter at forumet ble oppgradert så er innboksen min blitt slettet. Er det noen grunn til dette??
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er en egen tråd om dette i forumverkstedet. Det ligger nok der fortsatt, men et parameter må scriptes om i databasen av webmaster
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ok, gi gjerne beskjed når det evt er fikset
|
|
hilljens
Veteran Joined: 22 april 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min opprinnelige Innboks er også borte. Det var en del meldinger der som jeg gjerne skulle ha sett.
|
|
Mvh Arne Hill-Jensen
Skreiabanens materiell epoke II og III |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prøv å gå inn på http://www.mjf.no/forum, der ligger det gamle forumet fra før oppgraderingen, kanskje innboksene deres er inntakte der.
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
webmaster
Administratorgruppen Joined: 05 desember 2010 Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg sjekker opp dette nå..
|
|
webmaster
Administratorgruppen Joined: 05 desember 2010 Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette er en feil som påvirker alle.
Det virker som at det er en bug i forumet som gjør at meldinger pår satt et parameter når en bruker gjør en handling. Vet ikke helt hva dette er ennå, men har satt tilbake dette parameteret igjen slik at alle meldinger vises som de skal. Gi beskjed dersom dette skjer igjen, så skal jeg sette tilbake parameteret. Har funet noe om temaet på nettet, og skal prøve ulike metoder når jeg får tid. Så vidt jeg kan se blir altså ikke meldingene slettet, men får en status "ikke vis". Ingen data skal derfor blir tapt som følge av dette. |
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har kun fått deler av min innboks, mangler fra før 2009
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |