Heljan Nohab |
Post Reply |
Author | |
T43
Viderekommen Joined: 22 april 2010 Location: Sverige Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 september 2012 at 21:59 |
Kanske jag ställer frågan i fel kategori, men:
Jag söker reservdelar till Heljans My/Di3 drivboggi, det jag söker är snäcka och snäckdrev.
Någon som vet om dessa delar finns att få tag på någonstans?
/Peter Edited by T43 - 04 september 2012 at 22:01 |
|
Peter
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hør med www.nmj.no Eventuelt med www.heljan.dk som er produsent
|
|
A matter of life and death
|
|
T43
Viderekommen Joined: 22 april 2010 Location: Sverige Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tack Skall höra med dem om de kan tänkas ha reservdelar. |
|
Peter
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Siden Heljan igjen selger MY (tilsvarende Di3) har de helt sikkert deler på lager. Vet at Togdillen i Danmark også selger deler. Tror du må bruke www.modeltog.dk og ikke www.togdillen.dk
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dersom du ikke lykkes med å få tak på originale deler fra Heljan (som bruker å være dårlige på dette punkt), så kan du prøve å få tak på deler fra HobbyTrade til Di4?
Jeg mistenker disse modeller for å ha "samme opphav i Kina"? Har ikke målt dette, men detaljer ser veldig like ut, så jeg hadde ikke vært forbauset om de har samme gearkasse og tannhjul?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |