Fremotreff Arendal 2013 |
Post Reply |
Author | |
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 august 2012 at 22:07 |
Hei alle gamle, og ikke minst nye Fremo-venner!
Vi i AMJK arrangerer FREMO-treff i Arendal 8-10.mars 2013, så det er bare å sette av denne datoen. Mer informasjon kommer etterhvert. |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var hyggelig! Må prøve å få med meg det i 2013. Kanskje galt å spørre i denne tråden, men blir det noe Gardermotreff eller tilsvarende i høst? Edited by ses - 29 august 2012 at 08:16 |
|
Svein S
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og selvfølgelig dukker jeg op.
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Steinar Snøtun
FREMO-forummedlem Joined: 22 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det blir ingen flere Gardermotreff. Vi arbeider med en annen løsning i samme område, men vi greier ikke å få til treff der i høst da lokalet er opptatt.
|
|
Steinar
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde vert utrolig artig å fått med seg arendalstreffet denne gangen!
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Må prøve å få med dette i år og! Frister iallefall!
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da er det fritt frem å melde seg på til Arendalstreffet! Vi har allerede stort sett de modulene vi trenger, iallefall de store stasjonene, men ivrige treffdeltakere med flotte og velfungerende modeller trenger vi
Påmelding kan sendes til undertegnede på post(alfakrøll)autoclassic.no. Mer info finnes på www.amjk.no |
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
Vi er nå like ved å ha nådd grensen for maks antall deltakere på vårt treff. Vi er takknemlige for at så mange har meldt sin interesse - også i år
|
|
Steinar Snøtun
FREMO-forummedlem Joined: 22 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(1)
|
Da er man nettopp kommet hjem fra en som vanlig hyggelig helg i Arendal. Det er et sosialt høydepunkt, man treffer gamle bekjentskaper og ikke minst er det hyggelig at det kommer nye til. Disse må vi ta spesielt godt vare på, og for min del er det også ekstra spennende at så mange av de bygger og viser fram det de har.
Det eneste det ikke ble tid til, var å ta bilder. Men kanskje jeg rekker det neste gang. En stor takk til AMJK for et flott treff. |
|
Steinar
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kære venner
Jeg sender en stor tak for en dejlig weekend og gode stunder omkring vores hobby. Igen var det en stor oplevelse at deltage i Arendal træffet og få talt og udvekslet erfaringer med gamle venner. Et godt, flot, hyggeligt og vel gennemført træf. Tak til AMJK og tak til alle øvrige deltagere. Det er grundlaget, fælleskabet og det gode humør der gør et godt træf. Der frem til flere norske Fremo træf Mange hilsner Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
Tusen takk til alle deltakere - både gamle og nye. Det er utrolig hyggelig å være vertskap for en så hyggelig og inspirerende gjeng med modelljernbanebyggere :)
Her er et bilde fra Grimstad hvor jeg storkoste meg med Christers lille Skd202. |
|
kjethau
FREMO-forummedlem Joined: 06 november 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da vil jeg også få lov til å benytte anledningen til å takke for et veldig trivelig og godt gjennomført treff. Jeg har storkost meg hele helgen (som vanlig) og har fått anledning til å treffe både nye og gamle venner.
Her følger et lite utvalg bilder fra meg. Deltakerne koser seg på treff Nydelige detaljer Ghost train.... Mini på Grimstad stasjon. Mjølner verk har nettopp fått en ny ladning koks På Rise ventes det på tog. Fine moduler og materiell Takk for meg Edited by kjethau - 10 mars 2013 at 23:38 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |