Fremo-treff Arendal 2012! |
Post Reply |
Author | |
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 november 2011 at 09:43 |
Invitasjon til FREMO-treff i Arendal
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du får ingen moduler og materiell meldt på, da fristen er gått ut allerede "14. januar 2010"
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Steinar Snøtun
FREMO-forummedlem Joined: 22 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så dumt da, og jeg som hadde tenkt meg nedover. Får vel finne på noe annet den helgen da.
|
|
Steinar
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg stiller meg selvfølgelig helt uforstående til dette, og tar ingen selvkritikk!
|
|
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, det var dumt. Arendaltreffet er jo alltid hyggelig
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
2010 eller 2012 what`s the difference.
Da ses vi i Arendal, i den helgen - anyway.
Mange hilsner
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bilder fra treffet i Arendal er tilgjengelige på AMJK sin webside: http://arendalmjklubb.blogspot.com/
|
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
Eller enda enklere å huske; http://www.amjk.no
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |