"Morshyttan" Sture Byle'n |
Post Reply |
Author | |
Mini
Nykommer Joined: 04 april 2010 Status: Offline Points: 99 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 januar 2012 at 15:32 |
At Märklin også kan gi et meget godt resultat er svensken Sture Byle'n et godt eksempel på. Hans anlegg fra "Morshyttan" - hans eget hjemsted og oppvekstplass. Mange av oss har sett dette før, men det kommer alltid nye MJ-ere til og dessuten synes jeg hans anlegg er så flott ned til minste detalj at det godt kan egne som en reprise.
Få med lyden - og NYT!
|
|
bqg
Viderekommen Joined: 25 oktober 2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
I videoen står at han findes på stinsensforum.se, den tråd er lukket , men den fortsættes på http://www.motessparet.se/viewtopic.php?f=41&t=15
|
|
Hans Kurt Hansen
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bare å registrere seg det så får du tilgang til alle anleggsbloggene. Har vært registrert på Stinsen lenge, det stor aktivitet og mye å lese og se. |
|
Hilsen Andreas.
|
|
bqg
Viderekommen Joined: 25 oktober 2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Hans Kurt Hansen
|
|
bqg
Post Options
Thanks(0)
|
Ups!!!
Fik ramt en forkert knap. Sture Bylen med flere er faldet i unåde, derfor er trådene låst, og fortsættes på andet forum. Jeg har været på stinsens i nogen tid, men skriver ikke mere, undtaget hvis jeg bliver spurgt direkte. |
|
Hans Kurt Hansen
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er feil. De har selv sagt opp sine tråde på Stinsen siden de gutta har startet et eget og mye bedre forum som heter Mötesspåret. |
|
Modellhilsen
Claes |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |