Lynlim |
Post Reply |
Author | |
Frank B
Nykommer Joined: 03 oktober 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 oktober 2011 at 11:26 |
Hei Prøver meg på gjerde langs jernbanen i metall, og div annet i plast(styren)/metall med superlim. MEN! limet limer ikke fort nok for mine skjelvende hender (klarer ikke og holde pusten lenge nok til at det sitter) Er det bare kirurger her? Ingen andre som sliter med smådeler? Er det noen der ute som kan anbefale et hurtig lim til metall? Eller hvordan lager dere gjerder? Mvh.FrankB
|
|
helleland
Nykommer Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heisann.
Hvilken type bruker du (merke) lim? Jeg har Loctite Super glue "precision, og den er "pang" så sitter den. Jeg bruker også pinsett på de værtse små deler! Ellers hjelper det med en kopp kaffe og en røyk før arbeid settes i gang... Men det er meg! Ellers finnes det mye fine gjerder å få kjøpt fix ferdig. Lykke til videre! Stein |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
Frank B
Nykommer Joined: 03 oktober 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei og takker for svar Da skal jeg ta en tur innom jula og se om dem har. Har brukt div, sist fra Biltema Joda,mye fint som er ferdig, men noe må jeg klar og lage sjøl og Pepsi max og røyk funke det og og i kveld blir det ett (2) glass med famous grouse å DA blir jeg stø på handa ps: har ikke alvalia tømmerbilen din? mvh.Frank B
|
|
helleland
Nykommer Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
Post Options
Thanks(0)
|
Høres ut som en bra plan og på en fredag! Alt funker av det du nevner...
Joda Alvalia hadde... Men har kontakten med Tor nå! Bestilt meg en trekkvogn (2aksla) og en MAN til delebil (hjul) nå! God helg! Stein |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |