Finnes disse i modell? |
Post Reply ![]() |
Author | ||
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 desember 2004 at 16:16 |
|
Hei! Jeg lurer på om noen av dere vet om normalsporslokene på følgende link er laget som modell i H0? MaK V90 er grei nok, fordi denne blandt annet lages av "de store produsentene".
Henschel DH 360C er også grei nok, i den betydning at kan lages. Kåpen fra Scheuer kan plasseres på ett (masseprodusert) V60-chassis. Men hva med de andre lokomotivene. Er disse laget i modell, eller evt. byggesett/kåpe? Edited by Roger - 09 oktober 2011 at 02:36 |
||
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
![]() |
||
fleichmann ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 12 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
JEG VET IKKE MEN DU KAN SJEKKE MED FLERE TOG FORHANDLERER I NORGE EVT UTENLANDS
![]() |
||
Med Hilsen HILMAR2!
|
||
![]() |
||
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
|
Hei!
For å svare meg selv litt her, ser det ut til at Jung R 42 C nå er tilgjengelig som modell fra Real Modell.
|
||
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
![]() |
||
Håvard H ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
|
Må du rope så skrekkelig? Og en liten signatur er vel alminnelig høflighet? ![]() |
||
![]() |
||
Morten Jacobsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
|
Nå er det vel strengt tatt åtte år siden noen ropte så skrekkelig i denne tråden ![]() |
||
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |