Dekoder i en BR 52 (Stortysker) |
Post Reply |
Author | |
olaimset
Viderekommen Joined: 18 februar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 26 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 september 2011 at 11:05 |
Hei alle sammen! Jeg har en Gutzold BR 52 med en firkantet tender, og en løs tender med badekarform (trau), som jeg kunne tenke meg å sette en dekoder inn i. Hvordan får jeg åpnet den? Bedre å få vite det av noen som har gjort det før, enn å ødelegge noe.
Hilsen Ola
|
|
OlaImset
Tog er topp! |
|
Nils Gullhav
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 253 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pass på deler som faller av...
Ordentlig plundrete lok og bygge om. Hilsen Nils
|
|
7/11-11 Jeg har forlatt dette forumet.
Ønskes kontakt må naboforumet benyttes. Det er alt for lite av ingenting på alt for manges program. |
|
olaimset
Viderekommen Joined: 18 februar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 26 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har bygget om loket med kasseformet tender, men den trauformede har jeg ikke greid " å få hull på". Enig, litt prundrete, men ble bra, og loket går veldig fint.
|
|
OlaImset
Tog er topp! |
|
hflesche
Medlem i MJF Joined: 15 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjekk tråd "Digitalisering av Gützold Stortysker" fra desember 2007. Mvh Helge F |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |