Deler til Heljan Di3 |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 august 2011 at 21:40 |
Jeg har klart å rote bort en buffert etter demontering av en Heljan Di3. Noen som vet en enkel måte å skaffe en ny på?
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Send en epost til heljan. De pleier å svare på henvendelser. Dette er sikkert en reservedel som brukes til andre modeller også.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej Morten :-)
Giv mig tid til at gennemse mine gemmer og send mig en Pm med din adresse. Mener at have et lille lager.
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
sjekk: http://www.togdillen.dk/De har iallefall løse kåper med deler. De har sikkert også løse bufferter å selge.
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Mikael Järn
Veteran Joined: 23 januar 2010 Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvorfor gå over bekken etter vann? Det var jo Johan Møller-Holst som importerte disse Heljan-lokene til Norge. Han bor i Bergen og har hjulpet meg med både lok og deler mang en gang.
|
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og senere solgte jo NMJ også disse lokene. De bør vel også kunne skaffe deler til dem.
Petter
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |