Damploken på startsiden |
Post Reply ![]() |
Author | |
edean13 ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 11 juni 2010 Location: Norge/USA Status: Offline Points: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 juli 2011 at 10:00 |
Lurer på hvis noen kunne fortelle meg ka slaks lokomotiv og vogner e på startsiden, den med den røde plogen.
|
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er dette bildet du mener: ![]() så er det NSB type 31b. Om det er NMJs eller Brimalms modell vet jeg ikke. |
|
Svein S
|
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Dette bildet tok jeg på ei messe i oslo for et par år siden. Det viser tog på anlegget til brødrene andersen.
http://www.mjf.no/default.asp?s=20&id=109 husker ikke helt sikkert, men det er mulig det står noe om loket i artikkelen. Edited by Pelle - 06 juli 2011 at 19:33 |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
|
edean13 ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 11 juni 2010 Location: Norge/USA Status: Offline Points: 17 |
tusen takk dere!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |