MJ-ere i Høland og omegn? |
Post Reply |
Author | |
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 juli 2011 at 08:27 |
Siden jeg nå er i ferd med å gjøre hølending av meg og flytte til Løken, lurer jeg på om det er noen andre her inne som kommer fra området. Han jeg kjøpte huset av nevnte at en nabo hadde et flott hjemmeanlegg, kanskje vedkommende er her inne..?
Svein
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg bor ved Lillestrøm, men har ikke hørt om noen Mj'er i aurskog iallefall. Men vet iallefall at noen av de på kløfta mj klubb iallefall bor på den siden av Romerike som klubben er. Men det er kanskje andre som vet mer i såfall får du sikkert et svar på det :-)
|
|
A matter of life and death
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vet om en på Lierfoss, var hjemme hos han og så på anlegget hans for noen år siden. Hørte også om en på Bjørkelangen som hadde et anlegg i flere etasjer, men jeg fant aldri ut hvem det var selv om han ikke bodde så langt unna. Og så har jeg en kamerat på Sørumsand som kjører amerikansk, utover det vet jeg ikke om noen. Vel, kan jo alltids ta en dør-til-dør-aksjon rundt her under påskudd av å hilse på naboene...
Svein |
|
Min hjemmeside |
|
Frans
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 157 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så er det meg på Aursmoen som driver litt med Märklin ned i kjelleren.
Hilsen Frans van Cuilenborg
|
|
Hilsen, Frans
|
|
Svein_H
Post Options
Thanks(0)
|
Da er det visst endel av oss her utover likevel, men siden det ikke er noe klubbmiljø her ute er det kanskje ikke så greit å ha oversikt. Har vært innom på Kløfta og fått omvisning i klubblokalene der, en flott klubb, men det blir liksom litt for langt unna til at man kan ta en snartur dit og pusle litt når man er sliten etter jobb.
Fikk forresten "lokket" frem den ukjente naboen min da, han hadde sett denne tråden og stakk bortom i dag . Vi ble stående her og prate litt før vi gikk over til ham, han bor i nabohuset! I kjelleren driver han og bygger på et digert seksjonsbasert Märklinanlegg, og han har bl.a. en scratchbygget modell av Dombås stasjon og flere digre skip i 1:87 og 1:100 som også er bygget fra scratch. Svein |
|
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |