MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - MJ-butikker i London
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MJ-butikker i London

Post Reply Post Reply
Author
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MJ-butikker i London
    Posted: 09 mai 2011 at 09:53
Finnes det MJ-butikker i London?  i en ikke for perifert avstand fra sentrumskjernen?
Noen som vet eller har erfaringer?
Mvh

-SveinR

Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2011 at 10:28
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Finnes det MJ-butikker i London?  i en ikke for perifert avstand fra sentrumskjernen?
Noen som vet eller har erfaringer?

Tror det er ganske dårlig.
Alle de MJ-butikkene jeg har vært innom i London er nå nedlagt (Victors, House of 0-scale og en jeg ikke husker navnet på.)

Men det finnes en modellbyggingsssjappe som kan være verd å besøke,4D Modelshop.

De har dugelig med materialer og verktøy.
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2011 at 12:52
Du finner nok ikke så mange midt i sentrum, men sjekk listen her:

Husker jeg gikk forbi modelzone ved Covent Garden i påsken... Var noe modelljernbane i vinduet, men definitivt mest R/C. Og har de modelljernbane er det ofte Hornby...

Ian Allan bookshop ved waterloo har jeg og vært innom. Ligger i en sidegate rett bak stasjonen. Mye engelsk lesestoff, en mengde dvd og litt hornby etc...

Eirik

Edited by eika - 09 mai 2011 at 12:56
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2011 at 23:11
Model Zone i Holborn har masse mainstream mj, ja, Hornby etc, og masse ferdigmodeller av biler og flyog slikt, mange artige, engelske biler i 0 og 00-skala ... lite matnyttig, men fint til å ha på hylla. Hadde en time der under et skybrudd i oktober i fjor. Fant ikkeno' ... men helt ok sted.

Edited by Henning L - 09 mai 2011 at 23:12
Back to Top
Storm View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Storm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 august 2011 at 02:05
Kanskje et litt sent svar, men sist jeg var i London, så fant jeg masse MJ hos Hamleys. Stoooor leketøysbutikk. Verdt å ta en titt ;)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.