Hydro storsekker |
Post Reply ![]() |
Author | |
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 819 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 mai 2011 at 10:49 |
Jeg har kjøpt en pakke med Hydro storsekker fra Duha og lurer på om de er store nok? Skal Duhas sekker være samme type som de man ser på fjerde bilde ovenfra på Den store dampdagen? Jeg teller 8 storsekker fra enden til andre aksel på Rools bilde, men får plass til 10 på min Kbps fra NMJ. Eller har jeg tatt helt feil av sekketypen?
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man ser vel ikke hele kbpsen?
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 819 |
Jeg får plass til flere på vogna i modell, enn i virkeligheten. Har storsekkene riktige proporsjoner eller er det en annen type sekker enn de som kom fra Rjukan på Rools bilde?
|
|
Magne H.L.
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Her på noen bilder teller jeg til 9 i lengden...
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
Hans-Ingve ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
det virker som de synker mer sammen i virkeligheten.
sekkene fra duha skal vel også forestille at de blir heist opp av pallegaffel, så de henger mer. |
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Forøvrig så mener jeg at jeg tellte 10 sekker på en kbps
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
![]() |
|
Takk! Da stemmer nok proporsjonene på storsekkene i modell
![]() |
|
Magne H.L.
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |