MJ messe i Haugesund til helga! - Event Date: 26 februar 2011 - 27 februar 2011 |
Post Reply |
Author | |
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 februar 2011 at 20:50 |
På Skåredalen skole i Haugesund. TV fikk ikke med seg begge dager men her er TV inslaget: http://www.tvhaugaland.no/node/2141 Jeg vet ikke hvor lenge denne er aktiv. |
|
Ole P
Medlem i MJF Joined: 28 september 2006 Location: Bergen Status: Offline Points: 194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med et flott innslag!
Lykke til med messen i helgen! |
|
Mvh le
|
|
bergsagel
Veteran Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gleder meg, begynner å bli klar... Blir skoy detta!!
|
|
På vei mot eliten, uten å bli sliten!
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det der va skikkelig kult, Per Einar!!!
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjempebra innslag! Forsøkte å dele den på Fjesboka, men da er det innslaget om "verdens vakreste blondine" som kommer fram...
|
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Utålmodig?
.. det er bare slutten av 'blondina' som er med ... |
|
Bjørn Egil
|
|
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan hende, men droppa å linke til dette når det er den teksten som kommer fram i Fjesboka... kan jo ikke gi meg selv et dårlig rykte med å få folk til å tro at jeg synes blondiner er morsommere enn mj...
|
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
MJ er i vinden i TV for tiden vestpå, ser jeg. Fine reportasjer både denne og den fra Fremo-treffet.
|
|
Svein S
|
|
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi må da se og få TV til de hellige rommene i en kjeller på Nidarvoll helga 9/10! En viss messe som vi i TMJK skal ha. Kom! Kom! |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, jeg så det, men det lar seg ikke rette på i FB. Var nok inslaget før oss som var om "Blondina" (Marilyn Monroe).
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når du skal tute i trompeten din må du spille rent! 9/10 *kan* leses som 9 oktober. For å fjerne all tvil: TMJK´s messe er 9 og 10 april 2011. |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neida... Blir en kjøretur til Trondheim på lørdagen og Kråkstad på søndagen her
Edited by Andreas - 26 februar 2011 at 06:05 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Slik snakker en ekte entusiast! |
|
Per Einar Orebe
Post Options
Thanks(0)
|
Her er en reportasje fre messa: http://sebyen.no/#aktuelt/8507 Fra SeByen.no.
Vi takker alle som stilte og deltok.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |