Nettside om Fremotreffet i Arendal 2010 |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 desember 2010 at 01:28 |
Jeg har begått en nettside om Fremo-treffet vi hadde i mars i Arendal. Håper noe faller i smak. Dersom noen av de avbildede personene (identifieseres kun med fornavn) ikke vil være Internett, så si i fra så skal jeg fjerne bildet eller maske deg bort.
http://www2.dmmh.no/~ses/index.php?nid=3&vis=308&uv=1 Edited by ses - 02 desember 2010 at 13:35 |
|
Svein S
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flott billedreportasje Svein, takk for at du la ut denne!
Svein
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Modulbanen
Viderekommen Joined: 16 februar 2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nydelig fotoreportage med en god fortælling for de enkelte billeder.
Jens Ehlers
|
|
Mvh Jens Ehlers
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Jens. Du er kanskje på dette bildet her? |
|
Svein S
|
|
terje-o
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Der har vi Jens, undertegnede og Tore.
Såvidt jeg husker hadde Jens spesielt sansen for akkurat dobbeltsporavsnittet "nord" for Sandnes, der vi står på bildet. Veldig kjekt at det blir lagt ut bilder fra treff, jeg får aldri tid til å fotografere noe særlig sjøl. Takk nok en gang Svein Med Helsing MJBV Sandnes Terje O Edited by terje-o - 02 desember 2010 at 14:55 |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og Truls Stegård helt til høyre
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
terje-o
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooops, var litt kjapp i første runde. Beklager Truls
MH Terje O |
|
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjempeflotte bilder Svein.
Alltid gøy å se tilbake på treffene. |
|
Eirik
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nydelig det der, Svein!
Bra med forklaringen på alle bildene og!
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
ses
Post Options
Thanks(0)
|
Hyggelig at man liker serien. Men det har ligget flere slike på nettsidene mine lenge der Fremo-treffene jeg har deltatt på er prsentert. Så vil man se mer fra de senere tiders Fremo-treff, kan man gå inn på denne menyen: http://www2.dmmh.no/~ses/?aut=&nid=3&hm=27&mid=
Det kommer om litt stoff om to nyere treff også: Zuidbroek i oktober og Gardermoen i november i år. |
|
Svein S
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super billedserie! Men dette var nok Grimstads 3.treff.
|
|
ses
Post Options
Thanks(0)
|
Da er det rettet. |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |