Søkefunksjon |
Post Reply |
Author | |
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 november 2010 at 11:23 |
Jeg søkte etter ordene spiral. heliks, helix, uten å få opp noe forslag. Er det søkefunksjonen det er noe galt med, eller brukes ikke disse ordene for en sirkulær stigning?
|
|
SOHo
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Søkte på "helix" nå og fikk opp en masse treff...
Velg "avansert søk", deretter å søke i "alle fora" samt velg "finn innlegg fra hvilken som helst dato".
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Sven Tror ikke det er noe feil på søkefunksjonen her. Jeg får opp "helix" når jeg søker nå - og da kommer bl.a. tråden din opp. Men Google er din venn. Søk på ordene helix + railway og følgende søkeresultater kommer opp: Edited by KjellAn - 21 november 2010 at 11:49 |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for hjelp. Jeg har fått opp mange helixer nå.
|
|
SOHo
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |