Dekaler |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 oktober 2010 at 23:55 |
Jeg holder på å skal lage meg noen dekaler, svarte dekaler går bra. Men jeg skulle lage dekaler med svart og rødt, når jeg legger dekalene i vann så renner rød fargen bort. Dekal arket har da ligget å tørket i nærmere 8 timer. Noen som kan hjelpe meg med å forklare hva som er galt? |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha du sprayet dekalarket med klarlakk førdu legger det i vann? Tror det er meningen.
Petter
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan man lage dekaler selv? Fortell, fortell!
|
|
Svein S
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Olle Frykmo har lagd en ganske bra side om hvordan man kan lage dekaler. Trur den kan være interessant for dere begge. |
|
Modellhilsen
Claes |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er en bruksanvisning fra Blekkskriveren.no:
Petter
|
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nei det har jeg ikke gjort, det får jeg gjøre neste gang. Takk skal du ha
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |