Hvordan åpne Roco SJ Habbins (47136) |
Post Reply |
Author | |
Mr. Karlsen
Veteran Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 oktober 2010 at 19:37 |
På Bergensmessa i år kom jeg over to svært pent brukte Roco Habbins med SJ som forbilde. I den ene enden på begge vognene har kulissene til koblingene løsnet. Etter å ha gransket vognene grundig for å få satt på plass kulissene til koblingene så ser det ut til at den eneste muligheten jeg har er å åpne vognene.Ingen bruksavisning fra Roco følger med, så derfor spør jeg her om noen har greie på hvordan jeg får åpnet vognene for å løse mitt problem med koblingene ?
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om jeg husker rett så kan du vippe av den lange "planken" på toppen av vogna, og så sitter det noen mothaker fra vognbunnen opp i taket under den, enten det eller så var det noen åpninger under der som du måtte stikke skrutrekkeren ned i for å frigi noen mothaker nede ved gulvet inne i vogna.
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Mr. Karlsen
Veteran Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for hjelpen, spurte om det samme på Stinsens og fikk tilsvarende svar der.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |