Om blogger |
Post Reply |
Author | |
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 oktober 2010 at 13:24 |
På en annen tråd kommer Svein med følgende kommentar:
For å ikke gjøre Jon Einars fantastiske blogg lengre enn nødvendig tar jeg saken her: Ta en titt på MRH forumet som har egen avdeling for blogger hvor hver mann eller kvinne har sin egen blogg. Der oppfordres man til å starte nye tråder med jevne mellomrom, men det skjer da fortsatt under egen blogg. Nå vet jeg ikke om en lignende løsning er mulig her, men dette er i hvert fall en måte å løse det på. |
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg skrev dette før jeg så ditt innlegg her, Knut:
Det eksisterer to andre tanker rundt dette: Det ene er å ekstrakte "gullet" fra tråder og legge de inn i MJWiki. Wikien er der, så det handler mest om å få noen til å ta ansvar for dette (MJF har tidligere søkt etter nettredaktør). Bl.a. må det vel avklares med bloggeieren om man får benytte stoffet, det må redigeres osv. Det andre er at nettgruppen arbeider med å få på plass "ekte" bloggfunskjonalitet, der kommentarer blir nettopp det: kommentarer til et innlegg. Men dessverre: som alt annet her er fremdriften avhengig at noen har lyst og tid, derfor har dette tatt lenger tid enn vi har håpet på. |
|
Mvh Stein
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
FInt. Da eksisterer det i hvert fall en intensjon om å forebedre dette.
Å, ja, problemet med å få folk på frivillig basis som har tid, den ønskede kompetansen og lyst kjenner jeg utmerket godt til. Edited by ses - 02 oktober 2010 at 20:39 |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |