Valg av ballast |
Post Reply |
Author | |
Hermann
Medlem i MJF Joined: 12 august 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 august 2010 at 01:17 |
Noen her som har tips og ideer til hvilken type pukk/ballast man bør velge til Märklin C-skinner? Eventuelt farge? Hvilken type/farge ser mest norsk og realistisk ut? Kontaktene i skinnene må jo ikke brytes. "Grus i drivverk på lok er ingen tjent med". Dette har skjedd en gang før (for flere år siden) når jeg prøvde meg, da brukte jeg veldig "fin stein/sand", uten å vite konsekvensene... Edited by Hermann - 06 august 2010 at 01:35 |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjekk bloggen til Andreas her på forumet, han bruker C-skinner. Så anlegget hans på Kråkstadmessa, de seksjonene så veldig bra ut! Svein A |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi har gjort det på omtrent samme måte som Andreas, men vi malte C-skinnene brune først for å unngå at gråfargen skinner igjennom. http://gleng.org/lions/ (velg juli 07)
Mvh Heine, Gleng MJ-klubb |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |