Fremotreff i moderne epoke??? |
Post Reply |
Author | |
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 juli 2010 at 15:29 |
Heisann alle sammen.
Er det planlagt noe moderne Fremotreff i dette år eller neste år for epoke ca 1985-2010?
Da det tidligere har vært avholdt 2 treff i Kristiansand jeg har gått glipp av pga jenter som har kommet til verden så er eg MEGET lyssten på å dra på et mer moderne treff.
Arendal er nok et treff som eg kommer te å dra på uansett... Men er kjekt med noe mer moderne og.
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er vel ikke planlagt noe moderne treff pr. i dag.
Hadde et lite møte med dr. Jevistad i formiddag og han signalerte ønske om et 80-talls treff.
Men din tidligere oppmøtestatistikk tatt i betraktning lurer jeg på om ikke det må kreves sterilisering av deg før vi går i gang med å planlegge nytt treff så ikke du plutselig finner på å produsere ennå en unge til feil tid
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rigtige Fremofolk - har nemlig været hos kirurgen - nogen af os. Det giver det både bedre økonomi, samt bedre tid og man bliver ikke forstyrret Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan og Eika!
Dere er ikke sanne
Blir ikke flere uansett:-) Hu eldste på snart 2 år er helt hekta på tog og fly. Går hardt utover "pappa" sin hobby.
Fortsatt god sommer!
|
|
Mvh
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Ørjan At have fælles interesser med sine børn, er iøvrigt noget af det mest berigende i livet. Sommerferien fortsætter i ca. 30 gr. Hilsen Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Ørjan
Post Options
Thanks(0)
|
Da er det jo bare å komme i gang å planlegge et treff. Burde jo få til noe her på Sør-Vestlandet?
Får fyre opp under de her og se ka me kan få til?
|
|
Mvh
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Ørjan
Post Options
Thanks(0)
|
Eg blir jo nødt til det.......
Skal jo gjøre mitt for å finne lokaler... Som man evt slipper å betale en formue for...
Resten bør jo gå glatt...
|
|
Mvh
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
60 eller 80talls treff på sør-Vest landet hadde gjort seg!
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Ørjan
Post Options
Thanks(0)
|
80talls takk skal du ha
|
|
Mvh
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Men jeg vil ha 60talls treff!
|
|
Mvh stian |
|
bergsagel
Veteran Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kor store hall ska æg ordna??
|
|
På vei mot eliten, uten å bli sliten!
|
|
Ørjan
Post Options
Thanks(0)
|
Kan du ordna?
|
|
Mvh
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rednigen er nær, dra til Arendal i mars.
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Stian
Post Options
Thanks(0)
|
Planen er å gjøre det
|
|
Mvh stian |
|
bergsagel
Veteran Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jæren æ stappfolde mæ halla å bedehus.... Må bare finna ut kæ ti så passe best, så æ dæ bare å snakka mæ venna å kjente
|
|
På vei mot eliten, uten å bli sliten!
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva slags plassbehov er det "nødvendig" med (Ønskelig)?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |