Alvaliå butikk |
Post Reply |
Author | |||
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 april 2010 at 19:33 |
||
Tøft
Da har jeg/vi/mange fått kake og kaffi hos Tom i nystarta butikk på Nærbø. Dette va jillt, kjempejillt Å mye snadder å finne i hyllene |
|||
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Det ble nok brukt litt penger der idag i 10 tiden når eg va der ja...
Va ein kjekke butikk!
|
|||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|||
DagfinRognstad
Medlem i MJF Joined: 12 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Selv om butikken ligger veldig avsides (dette begrepet avhenger som kjent av hvor man til enhver tid oppholder seg), gratulerer jeg Alvalia med nyåpnet butikk og ønsker hell og lykke i fremtiden!
|
|||
Dagfinn Rognstad
|
|||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Bare å gratulere og ønske lykke til med ny butikk. Satser på at jeg får forvilla meg en tur vestover en gang til sommern
|
|||
Hilsen Andreas.
|
|||
Mikael Järn
Veteran Joined: 23 januar 2010 Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Grattis Tom! Og takket være deg har jeg fått masse flott vognlast - senest idag. Du sender alltid kjapt og greit. Sørvestlandet er heldige som har fått sin egen rene MJ-butikk dit de kan dra og "lyge litt".
|
|||
jan
Fremo og MjF medlem Joined: 15 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Gratulere med butikk ja. Var der en tur i går og fikk kaffi og kake + litt handel.
Kommer tilbake neste gang jeg er på jæren.
Jan arve
|
|||
Øyvind Ø.
Medlem i MJF Joined: 08 juli 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Gode parkeringsmuligheter, kake å kaffi. Bedre kan det ikke bli.
Gratulere så mye Tom.
|
|||
Mvh Øyvind
Reinspikka Norsk mæ ymse avvik.......? |
|||
oyra
Viderekommen Joined: 16 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Gratulerer med ny butikk Tom!
Fikk dessverre ikke annledning å komme på åpningen men tar meg en tur i nær framtid.
Mvh
Øystein
|
|||
Stavanger
|
|||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Tror kanskje Dagfinn slår en liten spøk her, hvis du leser parentesen hans nøye. Når utgangspunktet er Drammen, er Nærbø avsides. Det blir som fra meg til NMJ på Strømmen. Ikke akkurat nærbutikken min..... |
|||
Svein S
|
|||
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Fordi om denne butikken ligger noen meter fra stasjonsbyggningen er ikke det det samme som ikke avsides. Det går jo ikke en gang tog fra Ålgård til denne avsidesliggede plassen lang ute på fladjæren.
Makan!
Arne
|
|||
DagfinRognstad
Medlem i MJF Joined: 12 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Svein togg"an....
|
|||
Dagfinn Rognstad
|
|||
Øyvind Ø.
Medlem i MJF Joined: 08 juli 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Var ikke sikker på hvor du Dagfin holder hus, men regnet med at det ikke var i nærheten av Nærbø.
De fleste mj-butikker i dette landet, ligger avsides for oss som bor på sør-vest landet (jæren) .
Så det er jo flott at Tom har fått til dette.
|
|||
Mvh Øyvind
|||
Øyvind Ø.
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
Mvh Øyvind
|||
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ålgård ?
Kan umulig vær Tom sin feil at det ikkje går tog frå Ålgård Helledussen........................ |
|||
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |