Treveis fra PECO? |
Post Reply |
Author | |
TA
Nykommer Joined: 03 oktober 2005 Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 april 2010 at 19:12 |
Det ryktes at PECO vil komme med en treveisveksel for N-skala, og da som code 55, men vet noen når denne vil komme til norske butikker? Tormod |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den sto som nyhet allerede på Nürnbergmessen i fjor, men ble ikke ferdig da. Det siste jeg hørte når jeg pratet med Peco i Nürnberg i år var vel at den skulle komme nærmere sommeren i år.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
TA
Nykommer Joined: 03 oktober 2005 Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jamen det var godt å høre, selv om jeg meget gjerne skulle hatt en slik nå. vel vel, jeg får finne på noe annet så lenge.
Takk for svar, Eirik.
Tormod
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Siste nytt fra Peco nå er at 3-veisvekselen vil bli klar fra produsent i "juli/august" nå i 2011 så da er det kanskje en mulighet for at du finner den i butikk innen høstsesongen setter inn for fullt :)
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |