Interiør i bygninger |
Post Reply ![]() |
Author | |
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 februar 2010 at 01:15 |
For en tid tilbake var jeg inne på en side hvor man, for noen få kroner, kunne laste ned og printe ut tapet og gulv til å ha innvendig i bygninger. Nå finner jeg selvfølgelig ikke igjen linken. Noen som vet om noe slikt?
|
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
Harpseal ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 05 mars 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Roger, var brukbar for flere den linken...
Ellers vil jeg benytte anledningen til å slå et slag for MODELBANE PIGERNE http://www.modelbane-piger.dk/ Jeg har hatt, og har stadig, god nytte av web sidene, men også av CD en som er til salgs, som inneholder en mengde tips, tegninger, detaljer, omregningstabeller, landskap, vinduer, bygninger. You name it. Og ølkasser i 3 skalaer... CD en koster 100 kr., og den bestilles lett fra webmaster linken på hjemmesidene. Man kan jo aldri få for mye inspirsasjon eller for mange forbilder når det gjelder landskap og miljø på banen, og det kan ta av litt også. Forleden dag minte min frue meg på at å fortape seg i innmaten på kjekspakker i hylla på butikken, er en slags sykdom, men hun kunne jo ikke se at bølgepappen sannsynligvis er perfekt for et blikktak.... Men, altså - modelbanepigerne anbefales ![]() Hilsen Harpseal |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |