Bråkete motor! |
Post Reply |
Author | |
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 februar 2010 at 18:02 |
Jeg har en Di 3 fra Roco som motoren (tidvis) bråker fælt på.. Noen som har gode råd? Kan man smøre/olje den på en enkel måte?
|
|
ace@samlerforumet.net
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den møres med en dråpe med olje på hjul, drev, kardaoverføringer osv. Hvis du bruksansvisningen som følger med, kan du sjekke de(market hvor du skal ha olje). Alt matriell anbefalles fra produsent å smøre opp etter at man har kjørt 30t. Uansett om det er Roco, Heljan eller andre merker. Jeg har ikke tilgang til bruksandvisninger her jeg sitter nå. Men alle beveglige knutepunkter må smøres.
|
|
A matter of life and death
|
|
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for svar!
|
|
ace@samlerforumet.net
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |