Myntpåkast |
Post Reply |
Author | |
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 januar 2010 at 15:39 |
Hei,
Noen som vet hvor man får tak i slike myntpåkast automater/enheter?
Mvh
Svein
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
De som driver med spillautomater o.l har dette. Til Lions-anlegget kjøpte vi en enkel mekanisk sak for et par år siden fra en kar i Oslo. Terje Hansen 90193692. Husker ikke hva firmaet het...
Mvh Heine |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
takker for info..
Tar en tlf til han på mandag.
|
|
Mvh
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan legge til - i forbindelse med det myntpåkastet Heine nevner - at jeg søkte en del rundt i den forbindelse.
Det virker som om det er enklere å få tak i de mer avansert, enten slike som "teller mynter" eller hvor du kan bruke kort. Men disse er naturlig nok langt dyrere enn den mekaniske utgaven vi (var så heldige at vi) fikk tak i ... |
|
Bjørn Egil
|
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er i utgangspunktet på jakt etter en som tar både NOK og EURO, så den må være forholdsvis avansert. Så har du kontakt info til noen som seler disse så gjerne viderformidle dette til meg,
|
|
Mvh
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Evt. snakk med Nils Gullhav, jeg mener han skaffet en slik mekanisme til anlegget på Harebakken her i Arendal
Hilsen Halvor
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Heine og Halvor,
Takk for svar, jeg skal nå ta å sjekke opp det ene eller det andre her.
Dette lover bra:) Oppdragsgiveren min hadde funnet en slik for campingplass dusjer og jeg syntes verken funksjon,pris og utsende var noe jeg ville satse på.
Og for de som måtte lure, ja det er til en modelljernbane.
|
|
Mvh
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er på tur med Nils Gullhav, og han sier at han kjenner til leverandør (for mynter Euro/kroner er ikke så dyrt sier han). Er tilbake over helgen.
Edited by steppen - 23 januar 2010 at 19:19 |
|
Mvh Stein
|
|
Nils Gullhav
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 253 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg fikk myntinnkastet fra Parts4pinball. Ref Heine.
Den kommer totalt på under 2000.- (1500,-) husker ikke helt. Dete er varen for myntanlegg. Den takler alt du vil. Si at du skal ha 20,- for aktiviteten. Den regner 1,5,10 og 20 kroner, og mye mer. Og Euro hvis ønskelig, f.eks 3 euro for en start. Samt egne coin f.eks. Og beholder det som blir puttet på for mye ;-) Leverandør leverer den ferdig programert for mynter, og tid pulsen varer. Men du må ha ett form for interface mellom app og styringen av aktiviteten. Det kan jeg hjelpe med når det nærmer seg realitet. Derfor blir totalprisen litt høyere. Hilsen Nils |
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Nils,
Takk for info.
Ser at den har Open-Collector utgang, så det er bra nok for meg det.
Mvh
Svein
|
|
Mvh
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den typen som behøver en stor plakat med Obs! Automaten gir ikke veksel! eller noe i den stilen ... |
|
Bjørn Egil
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |