Hurtigklokke for PC |
Post Reply |
Author | |
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 januar 2010 at 20:19 |
Denne fant jeg tidligere via FREMO sine side tyske sider. Nå skal jeg legge denne inn på denne maskinen og, men finer den ikke igjen. Noen som vet hvor den ligger??
PEO
|
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Halvor Sannæs laget en i sin tid... Jeg mener jeg har en kopi liggende...
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Good! trodde jeg hadde den og men ser ut til at det var på en helt annen PC. Du vet adressen!:)
|
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det vil si, jeg trodde jeg hadde en kopi liggende, nå finner jeg den selvfølgelig ikke.... :/ Rekker ikke lete mer heller, står på farten nemlig. Kanskje noen andre har?
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjekk med Pål Olsen, han har en fungerende versjon av den tyske programvaren mener jeg.
Den jeg laget i sin tid kunne ikke styre eksterne urverk.
Hilsen Halvor
|
|
-TUR-
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg mistenker at til det bruket PEO skal, så er din versjon mer en god nok Halvor :)
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
Per Einar Orebe
Post Options
Thanks(0)
|
Stemmer det! Vi har behov for ei sentrat plassert klokke (På PC) for en klubb kjørekveld. Andre og mer avangserte løsninger får heller komme seinere.
|
|
Per Einar Orebe
Post Options
Thanks(0)
|
Da har jeg fått klokka. Gjelder bare at den og VISTA samarbeider da! Testes i kveld!
|
|
Per Einar Orebe
Post Options
Thanks(0)
|
VISTA og klokka funka sammen! Da er vi klar for kjøring i morgen.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |