Marklins T44 modeller - stor prisforskjell! |
Post Reply ![]() |
Author | |
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 desember 2009 at 22:28 |
Jeg kikket litt på sidene til Amundsen Hobby ikveld, og la merke til at Marklins modell av T44 i orange farge koster 2390 kroner. En pen modell med gode kjøreegenskaper har jeg hørt. Før jul skulle T44 i blå drakt også komme på markedet, denne har fått prisen 2750 kr! Hvordan kan en liten lakkforskjell bety en så stor prisforskjell? Jeg har hørt at den blå verisjonen vil komme med lyd, men det blir vel en typisk billig Marklinhorn, eller blir det full lydpakke? =)
|
|
![]() |
|
Steen ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den blå er jubilerumsutgave med vitrine - dette kan ikke sammenlignes !
Edited by Steen - 06 desember 2009 at 11:38 |
|
![]() |
|
Kjell H. ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Da må det være "plastboksen" som koster NOK 360??
Lakkering kan umulig koste noe mer?
Ellers går T44 temmelig usselt mht. analogdrift. - Det gjør i hvert fall min!
|
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Var en diskusjon på Stinsen angående denne vitrineboksen som man absolutt skal ha med dersom man kjøper modellen. Ikke akkurat noe sjakktrekk av Marklin, de fleste har null interesse av å betale 360 kroner for den boksen. Til sammenligning får man et Detolf vitrineskap på Ikea til 399,-
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Aha, takk for svarene! Jeg drev å surfet litt her ikveld, selvom mange rister på hodet pga den "tullete" vitrina så ser jo den kjempelekker ut!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |