Hurra for Eika!! |
Post Reply |
Author | |
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 september 2009 at 02:26 |
Grattis med dagen Eirik!....tipper du ønsker deg den vekselen som mangler på Hort......Steike,glemmer hver gang.......Steinsnes ..... |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med dagen!! Måtte den vekselen få et langt liv, og akseptere et par NEM-hjul - på lokomotivene, that is..
|
|
GeirG
Viderekommen Joined: 22 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer, Eirik!
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer fra det våte nordenfjellske også. Rundt tall?
|
|
Svein S
|
|
TXP Skåra
Viderekommen Joined: 19 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bursda"?? Da må jo jeg slenge meg på med en gratualsjon også, da!
Åsmund.
|
|
Skåralinjen og FFK. Med bluesmusikk til.
|
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med dagen også fra det Ekstra Nordenfjeldske
|
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med dagen, Eirik!
|
|
Mvh Stein
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaja Eirik. Hva skal vi gjøre med dette da?
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gaven hentes på Skala Design standen ;)
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med dagen!
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heisan, og tusen takk for hilsnene alle sammen
Nærmeste runde tall er tre år unna Svein, og Dag Cato; hva kan man egentlig gjøre med det??
Eneste jeg kan tenke akkurat nå meg er å brette opp ermene og få ferdig industrioversikten til Kristiansandstreffet. Må bare kikke gjennom anleggsplanen en gang til for å forsikre meg om at jeg ikke har oversett noen industrier
Og Svein: vi kommer nok til å treffes neste helg vi så du vil nok helt klart finne meg siklende over standen din flere ganger i løpet av den helgen.. Dvs. dersom jeg kommer forbi dr.Hansen da...
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |