RP-25 ekehjul til NMJ G4? |
Post Reply ![]() |
Author | ||
Håvard H ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 august 2009 at 14:07 |
|
Noen som vet hvor man kan skaffe RP-25 ekehjul som passer til til NMJ sine G4 vogner?
NMJ sjøl har nemlig ikke slike. |
||
![]() |
||
Treant ![]() Viderekommen ![]() Joined: 02 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Litt googling så fant jeg disse her.
http://www.scalelink.co.uk/ Har ikke erfaring selv, men ser jo ikke så ille ut. Er vel litt noe av dette du ser etter da: http://www.scalelink.co.uk/acatalog/Locomotive_Bogie___Tender__wagon___coach_wheels.html Lars Erik |
||
Lars Erik Gyulzadyan Svendsen
Another DCC Zhead |
||
![]() |
||
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
|
Er hjulene til Steinar&Steinar sine G2 vogner ulike? Ellers er det jo å høre med dem, fordi de hjula er nydelige
|
||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
||
![]() |
||
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
||
![]() |
||
TomL ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
||
![]() |
||
Per Einar Orebe ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
|
Jeg har bestillt herfra i et par ulike anledninger. Rask og grei levering i god og sikker embalasje. Luck anbefales herfra.
|
||
![]() |
||
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
|
Jeg har kikket litt på hjemmesidene deres, men var litt forvirrende å vite hvilke hjul som passer til hva. Slik at man ikke velger feil RP-hjul
|
||
![]() |
||
Per Einar Orebe ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
|
Jeg brukte skyvelæret og fant ut hva jeg trang
|
||
![]() |
||
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
|
De har jo ingen mulighet for betaling med kort, så hvordan bærer man seg ad for å få bestilt og betalt?
Kan man henvende seg på engelsk?
|
||
![]() |
||
eibro ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
|
Jeg har sett litt på denne siden, men skjønner ikke om det er 2 hjulaksler når man skriver 1 i handekurven. Kan noen si meg det?
|
||
Eirik
|
||
![]() |
||
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
|
Prisen er pr. aksel (2 hjul)
![]() |
||
![]() |
||
Kait ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 202 |
|
Hei, Vi i Skaarerbanen bestilte derfra i fjor. Det gikk fint å henvende seg på engelsk, men svarene kommer på tysk.
Du får tilbake en totalpris, samt informasjon slik at du kan overføre penger direkte til kontoen deres. Noen av hjulene var det også FREMO-rabatt på slik at jeg scannet og sendte ned en kopi av medlemsbeviset.
Kai
|
||
![]() |
||
eibro ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
|
Takk for svar Jon Einar.
|
||
Eirik
|
||
![]() |
||
|
Jeg bad om å få faktura, per mail, så betalte jeg denne og så kom hjulene. Sjekket også at bestillingen var blitt rett før jeg betalte.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |