MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - RP-25 ekehjul til NMJ G4?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

RP-25 ekehjul til NMJ G4?

Post Reply Post Reply
Author
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: RP-25 ekehjul til NMJ G4?
    Posted: 03 august 2009 at 14:07
Noen som vet hvor man kan skaffe RP-25 ekehjul som passer til til NMJ sine G4 vogner?

NMJ sjøl har nemlig ikke slike.
Back to Top
Treant View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Treant Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 august 2009 at 22:29
Litt googling så fant jeg disse her.
http://www.scalelink.co.uk/

Har ikke erfaring selv, men ser jo ikke så ille ut.

Er vel litt noe av dette du ser etter da:
http://www.scalelink.co.uk/acatalog/Locomotive_Bogie___Tender__wagon___coach_wheels.html

Lars Erik
Lars Erik Gyulzadyan Svendsen

Another DCC Zhead
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 august 2009 at 00:14
Er hjulene til Steinar&Steinar sine G2 vogner ulike? Ellers er det jo å høre med dem, fordi de hjula er nydelige
Mvh

-SveinR

Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Asgeir View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Asgeir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 august 2009 at 22:29
Asgeir

Bygger NSB og litt SJ 50-tallet
Back to Top
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 august 2009 at 12:20

Hei,

Eller denne :

http://www.btinternet.com/~markits/ 

Last ned katalogen.  Og du kan handle her:

Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 august 2009 at 22:50
Originally posted by Asgeir Asgeir wrote:

http://www.luck-feinmechanik.de/

Jeg har bestillt herfra i et par ulike anledninger.  Rask og grei levering i god og sikker embalasje.  Luck anbefales herfra.
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2009 at 11:38
Jeg har kikket litt på hjemmesidene deres, men var litt forvirrende å vite hvilke hjul som passer til hva. Slik at man ikke velger feil RP-hjul
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2009 at 18:44
Originally posted by kokken kokken wrote:

Jeg har kikket litt på hjemmesidene deres, men var litt forvirrende å vite hvilke hjul som passer til hva. Slik at man ikke velger feil RP-hjul

Jeg brukte skyvelæret og fant ut hva jeg trang
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2009 at 19:04
Originally posted by Per Einar Orebe Per Einar Orebe wrote:

Originally posted by Asgeir Asgeir wrote:

http://www.luck-feinmechanik.de/

Jeg har bestillt herfra i et par ulike anledninger.  Rask og grei levering i god og sikker embalasje.  Luck anbefales herfra.

De har jo ingen mulighet for betaling med kort, så hvordan bærer man seg ad for å få bestilt og betalt?
Kan man henvende seg på engelsk?

Back to Top
eibro View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eibro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2009 at 20:20
Jeg har sett litt på denne siden, men skjønner ikke om det er 2 hjulaksler når man skriver 1 i handekurven. Kan noen si meg det?
Eirik
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2009 at 20:26
Prisen er pr. aksel (2 hjul)Smile
Back to Top
Kait View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kait Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2009 at 21:18

Hei,

Vi i Skaarerbanen bestilte derfra i fjor. Det gikk fint å henvende seg på engelsk, men svarene kommer på tysk.

Du får tilbake en totalpris, samt informasjon slik at du kan overføre penger direkte til kontoen deres. Noen av hjulene var det også FREMO-rabatt på slik at jeg scannet og sendte ned en kopi av medlemsbeviset.

Kai
Back to Top
eibro View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eibro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 august 2009 at 21:20
Takk for svar Jon Einar.
Eirik
Back to Top
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 august 2009 at 21:06
Originally posted by jevistad
<DIV>De har jo ingen mulighet for betaling med kort, så hvordan bærer man seg ad for å få bestilt og betalt?</DIV>
<DIV>Kan man henvende seg på engelsk?</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>[/QUOTE jevistad
De har jo ingen mulighet for betaling med kort, så hvordan bærer man seg ad for å få bestilt og betalt?
Kan man henvende seg på engelsk?

[/QUOTE wrote:

Jeg bad om å få faktura, per mail, så betalte jeg denne og så kom hjulene.  Sjekket også at bestillingen var blitt rett før jeg betalte.

Jeg bad om å få faktura, per mail, så betalte jeg denne og så kom hjulene.  Sjekket også at bestillingen var blitt rett før jeg betalte.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,109 seconds.