Hvor kjøpe Weinert? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 august 2009 at 09:41 |
Noen som vet om en nett- eller annen butikk som har et godt utvalg av Weinert byggedeler på lager?
Gjerne en i Tyskland, siden jeg ikke finner det jeg trenger i Norge (dessverre). Min tidligere leverandør av slike deler har sluttet.
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
![]() |
|
TomB ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gode internettbutikker i Tyskland er f.eks. Lokshop:
eller ETS-Webshop:
|
|
mvh
Tom Blikstad, Asker HO, Tysk/sveitsisk forbilde, Märklin K, Esu ECoS, Viessmann, Kühn, MBTronik, WinDigipet, WinTrack |
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1629 |
Hvis du ikke har funnet noe i Norge regner jeg med du har vært innom Hobbytrain i Drammen, eller Tore i togbutikken? Begge de har vel hvertfall hatt noe weinert under disken og burde jo kunne skaffe det som mangler...
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Jeg har en større bestilling til Weinert nå. Send meg en mail så ordner jeg det kjapt!
Hilsen Tore Togbutikk |
|
![]() |
|
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Da ble det bestilling i Norge
![]() |
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |