Plattform |
Post Reply ![]() |
Author | |
SverreNN ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 mai 2009 at 19:36 |
God kveld.
![]() Jeg har en plattform liggende her hjemme, også fant jeg i dag ut hva jeg kan bruke den til.. Men det jeg egentlig lurer på er om dette er original fargen : Eller om jeg skal male den om. Hvis det er nødvendig kan jeg ta et bilde av hvordan jeg skal bruke den. ![]() ![]() Mvh Sverre |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
![]() |
|
Ltfutt ![]() Nykommer ![]() Joined: 06 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan du ikke se om den har blitt malt på?
|
|
![]() |
|
vegard_78 ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 31 mai 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Hmm..
Dette med farge kommer vel litt an på hva platformen er "laget av", det vil si hva den ville vært laget av i virkeligheten. -Litt mørkere grå hvis det er asfalt kanskje. -Okey som den er hvis den etterligner brostein (?) |
|
![]() |
|
SverreNN ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
I virkeligheten tror jeg at den er laget av stein og grå asfalt.
![]() |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |