Vår langs Østfoldbanen |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 mai 2009 at 15:38 |
Litt bilder fra den siste tiden.
Gt. 41951 nord for Dilling 17. mai.
Gt. 41976 sør for Sonsveien 17. mai.
Tågåkeriet med papirtog til Ranheim mellom Onsøy og Råde 17. mai.
Samme som over.
Gt. 41971 ved Bølstadbekken nord for Ås.
Green Cargo ved Haug.
Peterson Rail ved Råde stasjon.
gt. 41921 nord for Dilling 17. mai.
Regional til Halden mellom Råde og Onsøy stasjoner.
Tog 125 passerer Bølstadbekken 11. mai.
Edited by Andreas - 25 mai 2009 at 17:48 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Chr. Lil.
Veteran Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flotte bilder!
|
|
Christian L.
|
|
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flotte bilder du har tatt Andreas
|
|
Eirik
|
|
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Virkelig fine bilder! Har EL18 blitt benyttet som lok for godstog tidligere? Har kun sett dette den siste tiden?!
|
|
ace@samlerforumet.net
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva med å oppgi hvor bildene er tatt?
|
|
Svein S
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Takk alle sammen.
Da er litt tekst med sted og tognummer lagt til. Rakk ikke skrive tekst til bildene da jeg la ut bildene i går... Edited by Andreas - 25 mai 2009 at 18:08 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Takk! Såvidt jeg vet har aldri El 18 vært brukt i godstrafikk her til lands før Peterson Rail inngikk avtale om leie av 2 lok fra NSB. Lokene går stor sett i flis og tømmertog i Norge og Sverige. Edited by Andreas - 25 mai 2009 at 18:08 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fin måte å "gå i tog" på nasjonaldagen......
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for svar! Stusset over bildet ettersom jeg ikke har sett EL18 tidligere som lok for godstog, men da har jeg fått svaret |
|
ace@samlerforumet.net
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe... Ser jeg tilbake noen år husker jeg stort sett 17. mai som en masete dag hvor man skal altfor mye. Så i år ble det en ny vri. Når fotokompis Ståle rapporterte at en del tog via Kongsvingerbanen ble omdirigert til Østfoldbanen grunnet at et Hectorrail tømmertog sperret linja i Sverige etter avsporing ble T4"ern booket for dagen
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |