Når modellen er ferdig |
Post Reply |
Author | |
aom2
Viderekommen Joined: 22 mars 2009 Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 april 2009 at 21:24 |
Hva gjør dere med modellen den dagen den er ferdig og man er fornøyd.
Blir den satt på utstilling eller stuet bort på loftet. Eller kanskje kastet? For det morsomme er jo å bygge, er det ikke? |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Normale folk beholder dem............. gale folk knuser dem med slegge og ligger ut bildene på nettet etterpå.
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du har et modelljernbane anlegg hadde jeg garantert hatt den på anlegget! Hvis du ikke har et anlegg, så burde du satt den oppå en hylle,
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva med å oppsøke en MJ-klubb og prøve modellen/vise den frem?
Ønsker du ikke å beholde modellen du har laget, kan det være at mange er interessert i å kjøpe den for å kjøre med den. Mange unge MJ-ere i dag som ikke så lett kommer til flotte modeller av f.eks eldre Norskt materiell.
Noen liker å bygge, noen samle og noen kjøre
|
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
aom2
Post Options
Thanks(0)
|
Hva mener du egentlig her? |
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jo, det jeg mener er at du må ikke kaste den. Enten kan du selge den, eller ha den som pynt hjemme
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pynt nei??? Modellene skal gå inn i jernbandriften. Frakte folk og gods fra A til B.
|
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Du e sjefen!
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
aom2
Post Options
Thanks(0)
|
Tror jeg ordla meg litt feil slik at det ble misforstått. Med modellen mente jeg hele banen, eller anlegget om man vil.
Togmateriellet kaster man selvfølgelig ikke. Selv driver jeg å lager en bane mest for å teste forskjellige byggemetoder. Banen er på 1 x 2 meter og vil ikke bli aktuell å beholde når jeg er ferdig. Kanskje det starter skogbrann på banen? Og branntoget må komme for å slukke men går med i brannen det også? Edited by aom2 - 05 mai 2009 at 19:21 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |