Rulletrapper, rullebaner |
Post Reply ![]() |
Author | |
Sven Ole ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 april 2009 at 18:54 |
Jeg har letet på nettet, men ikke funnet noe, så derfor spørsmålet. Har noen av dere sett eller hørt om rulletrapper eller rullebaner i H0?
|
|
SOHo
|
|
![]() |
|
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DuHa har en som er pakket inn, men jeg vet ikke om det virkelig er en rulletrapp under presenningen |
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Rullebånd burde jo ikke være noe stort problem å lage i H0, men jeg tror fungerende rulletrapper er værre. Samtidig kan man lure på om det er noen videre hensikt i å la rullebånd stå og gå når man vil møte en stor utfordring for å få modellfigurer til å bevege seg med båndet (eller, å få dem til å gå av båndet uten knal og fall)
Kul idé da! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
ROBEL ![]() MjF-styremedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Dersom man skjuler begynnelsen og slutten på trappa/båndet, kan en jo lime figurene på båndet og la det gå rundt....
|
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |